Jak reklamovat

Před reklamací

Následující kroky nejsou dle zákona nezbytné, ale doporučujeme je pro usnadnění a urychlení.

  • připravte si kopii faktury od zboží, které chcete reklamovat
  • popište podrobně popis závady z druhé strany kopie faktury nebo na samostatný papír, případně e-mailem na reklamace@dokan.cz
  • reklamované zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho případnému dalšímu poškození, přiložte kopii nákupního dokladu a popis závady a zašlete vše na adresu:
    • KAMAP s.r.o., Malebná 879/41, 149 00 Praha 4
  • pokud místo zaslání poštou nebo přepravní službou preferujete osobní kontakt, jsme Vám po předchozí dohodě k dispozici v naší výdejně na adrese Malebná 879/41, 149 00 Praha 4

Během reklamace

  • ze zákona máme na vyřízení reklamace až 30 dnů, ale vyřizujeme ji vždy bez zbytečného prodlení
  • pokud je to možné, řešíme obvykle reklamaci výměnou za nový kus nebo vrácením peněz ihned
  • pokud se v průběhu objeví nová informace např. od dodavatele nebo z autorizovaného servisu, budeme Vás informovat

Po reklamaci

  • budeme Vás informovat o vyřízené reklamaci
  • opravené nebo vyměněné zboží Vám pošleme zpátky přepravní službou dle našeho výběru, obvykle GLS
  • pokud jste reklamovali osobně, pak neposíláme, ale také si prosím opravené/vyreklamované osobně vyzvedněte

V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na e-mailu reklamace@dokan.cz.